ALGEMENE VOORWAARDEN VAN KDP-SERVICES

 

Privacy

Uw gegevens worden nooit gedeeld met derden met uitzondering van onze boekhouding en worden hoofdzakelijk gebruikt om u te contacteren, voor het opstellen van uw offerte en voor het opmaken van uw facturen. Wij garanderen u dat er nooit misbruik gemaakt zal worden van uw gegevens. U kan ons ten allen tijden verzoeken uw gegevens uit onze databank te verwijderen.

 

Overeenkomst

KDP-Services werkt in principe niet met vaste contracten, wij houden het voorlopig bij mondelinge overeenkomsten na het opmaken van de offerte. Wil u toch alles op papier is dit natuurlijk mogelijk en stellen wij een contract op. Hierin worden uw klantgegevens, beschrijving van het werk, de frequenties, de prijzen, onze gegevens, de duur van het contract en onze algemene voorwaarden opgenomen.

 

Offerte

U ontvangt een vrijblijvende offerte met een vaste prijs en beschrijving van de werken, indien u akkoord bent en een samenwerking aangaat blijft deze prijs altijd behouden (exclusief indexering) Voor extra/bijkomend werk naast hetgeen werd afgesproken vragen wij u vriendelijk ons te bellen of te mailen en ons hiervan op de hoogte te brengen voor onze eerstvolgende geplande afspraak. Bijvoorbeeld : u wil een éénmalige reiniging van uw rolluiken naast uw vaste beurt van de ramen of zou graag uw dakgoot leeg laten maken...een telefoontje of mailtje volstaat (Opmaken planning)

 

Opzegperiode

Met een vast contract van (on)bepaalde duur betreft de opzegperiode 3 maanden. 

Met een mondelinge overeenkomst kan u steeds de samenwerking stopzetten wanneer u wil.

Dit geld in beide richtingen, bijvoorbeeld bij wanbetaling of indien klanten de gemaakte afspraken niet nakomen/respecteren.

 

Uit te voeren werken / Veiligheid

Ladderwerken zullen worden uitgevoerd tot en met de 2de verdieping van een standaard rijhuis/appartementsblok, hogerop gelegen ramen dienen steeds van binnenuit en op een veilige manier gereinigd te worden, de ondergrond waar wij onze ladder dienen te plaatsen moet stabiel zijn. 

Zonnepanelen : Wij reinigen enkel zonnepanelen die zich op een plat dak bevinden, zonnepanelen op hellende daken worden niet aangenomen.

Indien er binnenkanten gereinigd dienen te worden maakt de klant zelf steeds alle tabletten vrij en zorgt hij ervoor dat de ramen makkelijk bereikbaar zijn, wij klimmen niet op meubels en halen geen papieren en/of andere objecten weg. 

De klant stelt steeds proper water ter beschikking indien wij hierom vragen, u wil natuurlijk niet dat wij uw ramen reinigen met vuil water van de vorige klant.

 

Weersomstandigheden

KDP-Services komt ook langs bij regenweer en dus niet enkel bij zonnig weer, vanaf u hebt toegezegd op onze diensten gaat u hiermee akkoord en zal hier niet over gediscuteerd worden bij aanvang van de werken in geval van regenweer. Bij extreem vriesweer en/of hevige sneeuwval komen wij uiteraard niet langs en contacteren wij u om een nieuwe afspraak te bekomen, dit geld ook bij extreme hitte (meer dan 35°)

 

Schade

In geval wij buiten onze wil om schade berokkenen bij onze klant zullen wij u hier steeds meteen van op de hoogte stellen en zal dit achteraf geregeld worden via de verzekering. Kleine ongelukjes kunnen eventueel ter plaatse in de minne geregeld worden. Klachten die verder dan 24uur na uitvoering van de werken binnenkomen zullen wij dan ook niet aanvaarden en zullen steeds betwist worden. 

 

Factuur / Betaling

Na ontvangst van uw factuur hebt u steeds 15 dagen de tijd om het verschuldigde bedrag aan ons over te maken, voor een eerste herinnering brengen wij geen kosten in rekening, voor een 2de herinnering brengen wij 10% van het factuurbedrag in rekening met een minimum van €10,00. Dit telt voor al onze regelmatige professionele en particuliere klanten.

éénmalige klanten (particulier) dienen steeds ter plaatse te betalen meteen na uitvoering van de werken, u ontvangt dan later uw factuur via mail als VOLDAAN, bij betaling ter plaatse vragen wij u zoveel mogelijk mobiel te betalen, bijvoorbeeld via uw bank app of via Payconic by Bancontact. Staat u er toch op om cash te betalen kan dit uiteraard. Gelieve in dit geval gepast te betalen aangezien wij bewust niet veel cash op zak hebben en dit voor onze eigen veiligheid. Tot slot zijn zelfs betalingen met enkele cryptomunten een mogelijkheid, en dit als één van de eerste bedrijven in België.

 

EXTRA met betrekking tot COVID19

Wij vragen u vriendelijk ons te contacteren en uw afspraak te verzetten wanneer u of iemand anders van uw gezinsleden in quarantaine zit en wij bij u binnen moeten zijn, dit is uiteraard niet van toepassing indien wij enkel de buitenzijde dienen te reinigen, dit kan perfect doorgaan. Wij respecteren steeds de social distance bij de klant en zullen een mondmasker dragen en/of onze handen ontsmetten indien de klant hierop staat.

 

 

Hoogachtend

 

Kenny

KDP-Services